YGN2003A:安全/法規說明

 





YGN2003A-TW 智慧網路攝影機


安全須知

 本公司提供的所有無鉛產品皆符合歐盟有害物質使用限制指引(Restriction of Hazardous Substances, (RoHS)),意即本公司的生產流程與產品均嚴格遵守無鉛守則,而且不包含該指引內提供的任何有害物質。

 此劃叉的滾輪垃圾筒圖示代表在歐盟境內,本產品於丟棄時必須另行收集。此原則適用於您的產品與任何標有此圖示的週邊設備。請勿隨意丟棄這些產品。請洽詢您當地的經銷商,以得知回收此設備的程序。

 此機器的製造符合無線電波干擾的規範。

免責聲明

本公司保留可隨時修改或刪除說明書內容的任何權利。本公司不保證此說明書的內容完全無誤、完整或實用。

此說明書內容更改以實際產品為準,將不另行通知。

商標聲明

iPad® 和 iPhone® 是Apple Inc. 的註冊商標。

Android™ 是Google Inc. 的商標。此商標的使用必須依Google Permissions的規定使用。

本產品不支援待機 / 關機模式。

根據「低功率電波輻射性電機管理辦法」

第十二條:經型式認證合格之低功率射頻電機,非經許可,公司、商號或使用者均不得擅自變更頻率、加大功率或變更原設計之特性及功能。

第十四條:低功率射頻電機之使用不得影響飛航安全及干擾合法通信;經發現有干擾現象時,應立即停用,並改善至無干擾時方得繼續使用。前項合法通信,指依電信法規定作業之無線電通信。低功率射頻電機須忍受合法通信或工業、科學及醫療用電波輻射性電機設備之干擾。

 MPEG4授權

THIS PRODUCT IS LICENSED UNDER THE MPEG4 VISUAL PATENT PORTFOLIO LICENSE FOR THE PERSONAL AND NON-COMMERCIAL USE OF A CONSUMER FOR (i) ENCODING VIDEO IN COMPLIANCE WITH THE MPEG4 VISUAL STANDARD (“MPEG-4 VIDEO”) AND/OR (ii) DECODING MPEG4 VIDEO THAT WAS ENCODED BY A CONSUMER ENGAGED IN A PERSONAL AND NON-COMMERCIAL ACTIVITY AND/OR WAS OBTAINED FROM A VIDEO PROVIDER LICENSED BY MPEG LA TO PROVIDE MPEG4 VIDEO. NO LICENSE IS GRANTED OR SHALL BE IMPLIED FOR ANY OTHER USE. ADDITIONAL INFORMATION INCLUDING THAT RELATING TO PROMOTIONAL INTERNAL AND COMMERCIAL USES AND LICENSING MAY BE OBTAINED FROM MPEG LA, LLC. SEE HTTP://WWW.MPEGLA.COM.

GPL授權

This product contains codes which are developed by Third-Party-Companies and which are subject to the GNU General Public License (“GPL”) or the GNU Lesser Public License (“LGPL”).

The GPL Code used in this product is released without warranty and is subject to the copyright of the corresponding author.

Further source codes which are subject to the GPL-licenses are available upon request.

We are pleased to provide our modifications to the Linux Kernel, as well as a few new commands, and some tools to get you into the code.


Share this:

關於陞泰

陞泰科技(AVTECH)作為創立25年上市老品牌,全球知名的 CCTV 監控製造商,並曾以其穩定成長的銷售佳績與實務的經營哲學,成為台灣監控業最大的上市公司。陞泰科技一直致力於技術、產品與應用的創新。

0 意見